Wypełnienie i przesłanie formularza nie jest jednoznaczne ze złożeniem wiążącego zamówienia. Na podstawie danych z formularza przygotujemy wycenę i wtedy będziesz mógł zdecydować czy zamówienie przekazać do realizacji.
Jak zamawiać?
- Jeśli nie jesteś zalogowany, po wybraniu parametrów zamówienia zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub zarejestrowanie.
- Wybierz materiał przeznaczony do wycinki laserem i/lub gięcia. Jeżeli na liście nie znajdziesz materiału, który jest Ci potrzebny – skontaktuj się z nami – jest możliwość zamówienia materiałów spoza listy.
- Wpisz ilość sztuk elementu, który będzie wycięty laserem.
- Jeżeli element ma być także gięty za pomocą prasy krawędziowej, wpisz ilość gięć. Jeśli gięcia nie są potrzebne – wpisz 0.
- Wybierz termin realizacji. Pamiętaj, że szybszy czas realizacji wiąże się z wyższą ceną, natomiast jeżeli nie zależy Ci na czasie, wycena będzie niższa.
- Dodaj pliki z projektami (akceptowane formaty plików: .dxf, .stp).
- Możesz też dodać pliki z dodatkowymi informacjami (akceptowane formaty plików: .pdf, .jpg, .dxf, .stp).
- W jednym zamówieniu możesz dodać kilka zleceń, wystarczy że na stronie podsumowania zamówienia klikniesz przycisk „Dodaj kolejną usługę do tego zamówienia”.
- Po złożeniu zamówienia, w ciągu 2 dni roboczych otrzymasz wycenę i będziesz mógł zdecydować czy przekazać zamówienia do realizacji.
- Wszystkie złożone zamówienia dostępne są w Twoim panelu klienta. Możesz zarządzać zamówieniami, które zostały przez nas wycenione: możesz je opłacić i tym samym przekazać do realizacji lub anulować.
- Minimalna wartość zamówienia wynosi 150 PLN/netto.
- Jeżeli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z nami pod nr tel. 725 787 040 – pomożemy Ci na każdym etapie składania zamówienia.